Hannibala, AHS i Breaking Bad oglądałam, a posty pojawią się na pewno :) Do TWD muszę się psychicznie przygotować, bo temat zombie to nie moja bajka, ale i to planuję obejrzeć :)
To do razu mówię: Nie rezygnuj po pierwszym sezonie. Nie wiem, dlaczego tak jest (to znaczy może i wiem: zmienił się reżyser ;) ale o ile zazwyczaj pierwszy sezon serialu jest tym najlepszym to tutaj jest odwrotnie. Poza kilkoma scenami pierwszy sezon Walking Dead jest dla mnie przeciętny. Wzięłam się później za kolejne sezony, tak z nudów. No i rewelacja! Zrezygnować możesz przy czwartym, bo zrobiły się z tego flaki z olejem, ale znowu w piątym jest dobrze. Pozdrawiam :)
The Originals oraz Pretty Little Liars to niestety temat do serii "Burzliwych rozstań", i raczej tam się pojawi :P Pozostałe zapisuję sobie w notatniczku :)
Ja też się z Pretty Littlie Liars pożegnałam... (spoiler) chyba wtedy, kiedy w odcinku okazuje się, ze Ezra jest A. Od tamtej pory powiedziałam sobie "Nie, z tego się już robi naprawdę papka". Od czasu do czasu wchodzę, śledzę spoilery z ciekawości, co tam się dzieje... Ale po tym finale ostatnim. HAHA, twórcy serialu kompletnie to zmaścili. Widać, ze nie mieli już pomysłu. A szkoda, bo pierwsze trzy sezony naprawdę trzymają w napięciu.
Dorzucę do propozycji jeszcze The Flash (spin off Arrowa), Beauty and the Beast oraz niestety zawieszony Atlantis - historyczny, jest tam np. Pitagoras i Herkules :D A nawet historia z Puszką Pandory i Meduzą, której spoglądając w oczy zamieniasz się w kamień:)
Z całego serca polecam ,,Teen wolf''. Najlepiej gdy oglądasz go od początku i dojrzewasz razem z serialem, bo między pierwszym sezonem a obecnie emitowanym jest ogromna przepaść, a wszystko tworzy zgrabną, zachwycającą całość.
Jeśli chodzi o ,,Arrow'', które, jak widzę, masz zamiar obejrzeć, sama zrezygnowałam po pierwszym sezonie, gdyż uśmiercili moją ulubioną postać. Ogólnie serial niezły; bez rewelacji, ale miło spędziłam przy nim czas.
Teen Wolf nie ruszę, nie przepadam za serialami MTV jakiekolwiek by były - znam ich koncepcję dotyczącą seriali i wiem, że mi się po prostu nie spodoba. Poza tym, nie przepadam za tematyką wilkołactwa. ;) "Arrow" obejrzałam pierwszy odcinek i odpadłam, niestety to jeden z najbardziej naiwnych seriali, jakie zaczęłam oglądać.
Skoro to nie dla Ciebie, to polecam mój drugi ulubiony serial, czyli ,,iZombie''. Na pierwszy rzut oka stwierdzam, że jest bardziej w Twoim typie, ale oczywiście mogę się mylić. PS O jaką koncepcję Ci chodzi z serialami MTV?
Skoro już moje kochane Teen Wolf odrzuciłaś w powyższych propozycjach, to się powtarzać nie będę, ale za to podrzucę coś innego: Zemsta [Revenge]. Bohaterka mści się na rodzinie, która wtrąciła jej ojca do więzienia, gdzie zmarł. To taki thriller, kryminał, trochę dramatu. Ma specyficzny klimat i (przynajmniej moim zdaniem) dobrych aktorów. ;)
Puk, puk, żyjesz? ;) Przybyłam o to zapytać, pod pretekstem propozycji Skam, bo ostatnio o nim mega głośno i fajnie by było usłyszeć Twoją opinię. Wróć! :D
Hannibal.
OdpowiedzUsuńThe Walking Dead.
American Horror Story.
Breaking Bad.
Może się skusisz?
Hannibala, AHS i Breaking Bad oglądałam, a posty pojawią się na pewno :)
UsuńDo TWD muszę się psychicznie przygotować, bo temat zombie to nie moja bajka, ale i to planuję obejrzeć :)
To do razu mówię: Nie rezygnuj po pierwszym sezonie. Nie wiem, dlaczego tak jest (to znaczy może i wiem: zmienił się reżyser ;) ale o ile zazwyczaj pierwszy sezon serialu jest tym najlepszym to tutaj jest odwrotnie. Poza kilkoma scenami pierwszy sezon Walking Dead jest dla mnie przeciętny. Wzięłam się później za kolejne sezony, tak z nudów. No i rewelacja! Zrezygnować możesz przy czwartym, bo zrobiły się z tego flaki z olejem, ale znowu w piątym jest dobrze. Pozdrawiam :)
UsuńTeen Wolf, Pretty Little Liars, The Originals, Salem :)
OdpowiedzUsuńThe Originals oraz Pretty Little Liars to niestety temat do serii "Burzliwych rozstań", i raczej tam się pojawi :P
UsuńPozostałe zapisuję sobie w notatniczku :)
Ja też się z Pretty Littlie Liars pożegnałam... (spoiler) chyba wtedy, kiedy w odcinku okazuje się, ze Ezra jest A. Od tamtej pory powiedziałam sobie "Nie, z tego się już robi naprawdę papka". Od czasu do czasu wchodzę, śledzę spoilery z ciekawości, co tam się dzieje... Ale po tym finale ostatnim. HAHA, twórcy serialu kompletnie to zmaścili. Widać, ze nie mieli już pomysłu. A szkoda, bo pierwsze trzy sezony naprawdę trzymają w napięciu.
UsuńPozdrawiam ;)
Teen Wolf również polecam :)
OdpowiedzUsuńDorzucę do propozycji jeszcze The Flash (spin off Arrowa), Beauty and the Beast oraz niestety zawieszony Atlantis - historyczny, jest tam np. Pitagoras i Herkules :D A nawet historia z Puszką Pandory i Meduzą, której spoglądając w oczy zamieniasz się w kamień:)
Zapomniałam o zawieszonym Saving hope ;)
UsuńZ całego serca polecam ,,Teen wolf''. Najlepiej gdy oglądasz go od początku i dojrzewasz razem z serialem, bo między pierwszym sezonem a obecnie emitowanym jest ogromna przepaść, a wszystko tworzy zgrabną, zachwycającą całość.
OdpowiedzUsuńJeśli chodzi o ,,Arrow'', które, jak widzę, masz zamiar obejrzeć, sama zrezygnowałam po pierwszym sezonie, gdyż uśmiercili moją ulubioną postać. Ogólnie serial niezły; bez rewelacji, ale miło spędziłam przy nim czas.
UsuńTeen Wolf nie ruszę, nie przepadam za serialami MTV jakiekolwiek by były - znam ich koncepcję dotyczącą seriali i wiem, że mi się po prostu nie spodoba. Poza tym, nie przepadam za tematyką wilkołactwa. ;)
Usuń"Arrow" obejrzałam pierwszy odcinek i odpadłam, niestety to jeden z najbardziej naiwnych seriali, jakie zaczęłam oglądać.
Skoro to nie dla Ciebie, to polecam mój drugi ulubiony serial, czyli ,,iZombie''. Na pierwszy rzut oka stwierdzam, że jest bardziej w Twoim typie, ale oczywiście mogę się mylić.
UsuńPS O jaką koncepcję Ci chodzi z serialami MTV?
Skoro już moje kochane Teen Wolf odrzuciłaś w powyższych propozycjach, to się powtarzać nie będę, ale za to podrzucę coś innego: Zemsta [Revenge]. Bohaterka mści się na rodzinie, która wtrąciła jej ojca do więzienia, gdzie zmarł. To taki thriller, kryminał, trochę dramatu. Ma specyficzny klimat i (przynajmniej moim zdaniem) dobrych aktorów. ;)
OdpowiedzUsuńObowiązkowo ,,Mr. Robot". Niedługo recenzja u mnie.
OdpowiedzUsuńMr Robot to jak na razie jeden z najlepszych seriali, jakie widziałam :) Pisałam o nim tuż po finale pierwszego sezonu o tutaj .
UsuńO mój Boże, przeglądałam posty, by się upewnić, czy o nim nie pisałaś i wyszło na to, że jestem ślepa, hah.
UsuńPuk, puk, żyjesz? ;)
OdpowiedzUsuńPrzybyłam o to zapytać, pod pretekstem propozycji Skam, bo ostatnio o nim mega głośno i fajnie by było usłyszeć Twoją opinię.
Wróć! :D