Szablon stworzony dla Katalogu Granger przez Arianę.

10.9.15

Let's get it started in here!

Cześć!
W życiu widziałam troszkę seriali. Troszkę więcej niż filmów. Przy oglądaniu jednego z nich (co miało miejsce kilka dni temu) moja irytacja osiągnęła totalny szczyt, toteż do głowy wpadła mi myśl - warto by mieć miejsce, gdzie mogłabym się wyżalić na temat telewizyjnych show. I oto ono.
Notatki, które sporządziłam, leżą tuż pod moim nosem, więc może opowiem Wam pokrótce, co tutaj będzie można znaleźć. Zaplanowałam 4 serie dotyczące seriali, którymi będą:
  • Pierwsze wrażenie - krótkie podsumowanie serialu po obejrzeniu ok. 3-5 odcinków
  • Koniec z nami, czyli burzliwe rozstanie z... - zazwyczaj niezbyt miła recenzja serialu, który tak dał mi w kość, że przerwałam oglądanie i rzuciłam go w kąt mojej głowy, nie chcąc o nim pamiętać
  • Perły małego ekranu - typowi ulubieńcy serialowi
  • Full recenzje - analiza serialu po obejrzeniu całości, swoista wiwisekcja :P
 Znajdziecie tutaj także notki dotyczące książek, na podstawie których powstały seriale - bo i one w końcu wpadają mi w łapki - oraz inne, dość luźne wpisy o filmach czy wydarzeniach kulturalnych. Mam nadzieję, że będzie ciekawie.
Nie pozostaje mi nic innego niż napisać...
Witam na Serialowym Bełkocie! :)

http://38.media.tumblr.com/922749752434b49ef668ef7aa257989f/tumblr_mqc73oMXh81rxg8pro1_500.gif
® Showtime, Dexter
A oto przykład jednego z ulubieńców serialowych. Ale o Masuce kiedy indziej :P 

Nowy post już jutro!

1 komentarz:

  1. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czekać na dawkę recenzji, rankingów i podsumowań :)

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń