Szablon stworzony dla Katalogu Granger przez Arianę.

16.9.15

#3 Perły małego ekranu - serialowe postacie drugoplanowe

Cześć!
Jako że post był dość dawno - jeśli trzy dni możne uznać już za dawno - postanowiłam napisać coś o swoich gustach serialowych, ograniczając się do tematu ulubionych drugoplanowych postaci w serialach, jakie miałam okazję obejrzeć. Przejrzałam znowu moje notatki i z dwudziestu tytułów wysupłałam pięć naprawdę świetnych bohaterów, którzy co prawda nie odgrywali pierwszych skrzypiec w produkcjach, mimo to umilali mi ich oglądanie. Zapraszam!

5. James Moriarty - Sherlock, BBC

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/93/a4/27/93a427ce848aa467afa6eef905993a27.jpg
® BBC

Niezrównoważony psychicznie, lekkomyślny, a zarazem śmiertelnie niebezpieczny przeciwnik samego detektywa Holmesa, tym razem w wydaniu BBC. Jego błyskotliwe pomysły dodają całej serii atmosfery tajemniczości, a zawiłe i ukryte żarty i kpiny urządzane sobie z Sherlocka są przyjemną dawką humoru, dlatego z całą pewnością Moriarty zasługuje na miejsce piąte mojej listy. 

4. Pam Swynford De Beaufort - Czysta Krew, HBO

http://i.ytimg.com/vi/sqt-1gzc8M8/hqdefault.jpg
® HBO

Pam, Pam, Pam. Jedna z moich najbardziej ulubionych kobiet serialu. Każdy, kto oglądał True Blood zna doskonale jej cięte riposty i zabawne teksty, które chowa w rękawie jak magik karty. Żadna sytuacja jej nie straszna, czy to strzelanie z bazooki do ochronnego czaru, czy też spalenie się na słońcu dla własnego stworzyciela, Erica. Genialna postać.

3. Jesse Pinckman - Breaking Bad, AMC

http://www.thefilteredlens.com/wp-content/uploads/2013/08/jesse_pinkman-5583_large.jpg
® AMC

Nieporadny chłopiec, zagubiony w codzienności i niepotrafiący poradzić sobie z własnymi uczuciami, który - jako jedyny element serialu - podtrzymywał mnie przy myśli, że warto ciągnąć te nudy i obejrzeć może jeden odcinek więcej, niż by mi się chciało. Jesse, którego Science, bitch! znamy wszyscy choćby i z memów, to bohater, który po prostu chwyta za serce, nieważne, co robi i jakie decyzje podejmuje.

Uwaga: piszę to na podstawie tych niecałych dwóch sezonów, jakie obejrzałam, więc bez hejtu, proszę :P


2. Tyrion Lannister - Gra o Tron, HBO

http://screenshots.en.sftcdn.net/en/scrn/69659000/69659412/tyrion-lannister-wallpaper-pack-06-700x525.png
® HBO

Wiele osób, które przeczytało Pieśń Lodu i Ognia zgodzi się bez wahania, że postać Tyriona jako jedna z nielicznych została oddana idealnie w serialowej adaptacji książek. Pragmatyczne podejście do życia, miłość do kobiecych piersi i wina, cięty język i niesamowita mądrość, nie tylko ta uzyskana z ksiąg, czyni Tyriona postacią, która od pierwszych odcinków staje się kumplem każdego widza. Jak widać, także i ja znam się z nim dobrze :)

1. Vince Masuka - Dexter, Showtime

http://22dakika.org/wp-content/uploads/2014/04/Vince-Masuka.jpg
® Showtime

I oto mój promyczek słońca, gołąbek nadziei w tym krwistym serialu, jakim jest Dexter. Nie ma co pisać, Masuka jest po prostu świetnym gościem. Jego śmiech rozpoznałabym na końcu świata, tutaj możecie go posłuchać. :P Sprośne, ostre żarty, brak jakiegokolwiek kontaktu z rzeczywistością, w której żyje, dziwne zainteresowania, które zwykł jest opisywać np. przy sekcji zwłok. Oto i on. Mój numer jeden! :)

Może Wy macie wyjątkowych, ulubionych bohaterów drugoplanowych, którzy są czymś, co trzyma przy serialu? Podzielcie się, będzie mi bardzo miło :)

2 komentarze:

  1. Oj, też uwielbiałam Pam :) Niestety True blood skończyłam oglądać na przedostatnim sezonie, później śledziłam spoilery.U mnie będzie to Caroline z Vampire Diaries, Daryl, Carol i Glenn z Walking dead.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moriarty jest jedną z moich ulubionych postaci drugoplanowych :)

    OdpowiedzUsuń